Global Leader DHMI Co.,Ltd.
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DHMI 는 최고의 제품과 서비스 제공을 통한 고객가치 극대화를 위해 지속적으로 노력하고 있습니다

Systematic and independent quality system acknowledged by customer
01. Quality management system to realize customer satisfaction and quality goal.
02. Continuous improvement activities.

품질보증

DHMI 는 ISO 9001-2000을 바탕으로 한 품질보증 시스템을 기반으로 자재입고, 생산, 제품출하 및 A/S에 이르기까지 전 공정에서 고객만족도 제고를위한 DHMI 능력을 입증하기위해 최선을 다하고 있습니다. 모든 공정에대한 품질을 확보하고, Process Approach를통한 지속적인 개선으로 차별화된 품질 수준을 구축하고, 시스템화된 리스크 관리를 통해 체계적인 품질관리를 실현하였습니다. 또한 과거 공사경험의 피드백을통해 고객의 요구사항에 대하여 효과적 으로 대응하여 최고의 제품과 서비스 제공을통한 고객가치극대화를 위해 지속적으로 노력하고 있습니다

Quality Responsibility
  • Quality Policy & Assurance
  • Manual Quality Objective
  • Internak & External Communication
  • Control of Quality Record
  • Document and Data Control
Measurement Analysis Improvement
  • Internal Audit
  • Control of Nonconforming Product
  • Evaluation of Customer Satisfaction
  • Corrective and Preventive Action
  • Continuous Improvement
Resources Quality
  • Human Resources
  • Training
  • Infrastructures
  • Work Invironment
Product Realization
  • Contract Review. Planning
  • Purchasing
  • Manufacturing Process Control
  • Inspect and Testing . Calibration
  • Identification and Traceability
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